Pàgina d'inici > Uncategorized > Nota Informativa 8-3-2011

Nota Informativa 8-3-2011

Consultades les forces vives del Club sería potser una bona excursió, diumenge que bé, sortir de Montagut a les 8 del matí, puntuals, per anar a Bassegoda. Que us sembla?

Categories:Uncategorized
  1. Xevi Pagès
    Març 9, 2011 a les 3:47 pm

    Jep, a mi em sembla be pujar al Bassegoda diumenge, pero veig que no hi ha gaire euforia per part de la resta de l’equip. Per cert, qui son les forces vives del Club????

  2. Pere
    Març 9, 2011 a les 9:16 pm

    Jo m’hi apunto, per cert això de forces vives espanta i tot.
    Saluuuuttttttt!!!!!!

  3. PERKINS
    Març 10, 2011 a les 2:00 pm

    LES FORCES SOC JO EN PERKINS ARA LES VIVES SON UNES QUE VENEN ALFOMBRES AL CARRER DE SANT RAFEL.
    PD:La marxa per diumenge em sembla be pero em sembla que anuncien aigua, apa siau i que un bon vent ens apreti

  4. agustí
    Març 10, 2011 a les 7:48 pm

    Nois que us sembla en cas de mal temps trobar-nos a les 9 a La Cresta i anar a esmorsar i al mateix fet fem una mica de calendari,(pero abans d’esmorsar )

  5. Joana
    Març 10, 2011 a les 8:00 pm

    La meva cunyada ven alfombres al carrer de sant Rafel
    Per què us penseu que es parla de forces vives
    jajajaja….

  6. oki
    Març 10, 2011 a les 9:38 pm

    Bona nit gitanos, em fot un malt el genoll esquerra d’ entrenar que millor que plogi molt i ens trobem per anar esmorzar, la força viva d’ en Perkins arriba a les 14 00 de la cantina, ho heu vist. Com està el cap de setmana de platja …. per on pasarem ??

  7. oki
    Març 12, 2011 a les 9:30 am

    La rua del carnaval s’ ha aplaçat per diumenge al matí, ni el bassegoda ni esmorsar, a la rua , fins la propera setmana, ya buscarè les forces vives ….

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari