Pàgina d'inici > Uncategorized > Dia 14-10-2012. Falgars, Coll d´Uria, En Bas,Olot

Dia 14-10-2012. Falgars, Coll d´Uria, En Bas,Olot

Distànca: 44 kms.
Durada: 3 hores
Dificultat: Mitjana-alta

Sortida a les vuit del matí d´Olot per part de vuit integrants del CC Montagut, casualment els mateixos que la setmana passada. Fem tota la parcelaria i quan arribem a Hostalets ens sorpren un vent molt fort que sobretrot bufava amb molta intensitat a dalt a Falgars. Com sol ser costum aquestes últimes rutes, es fan varis grupets. Els tres primers, els de sempre, les primeres espases del Club. Quart i quin els mateixos de la setmana passada. I la resta també arriben pel mateix ordre que van arribar la setmana passada.. En definitiva,i en sembla que no em deixo res, s´ha fet un ascensió a Falgars a bon ritme.Esmorçar arresserats en una paret de la Rectoria de Falgars. Avui, només vi de taula i greixots que porta l´Agustí. Seguim endavant per arribar al Restaurant del Coll, trenquem a l´esquerra i passem una trial.lera molt bonica fins a Coll d´Uria. Creuem la carretera enquitranada per seguir un corriol, que l´hem hagut de fer un tros a peu per arribar a Sant Esteve de Bas. Un cop aquí bici carril fins a Olot. Arribada a Olot abans de les dotze.
Per diumenge que bé, podriem fer la sortida desde Montagut a les vuit del matí per improvisar una ruta que en aquests moments no sabem.
Esperem que tots els que falten es vagin recuperant i que escriguint alguna cosa al Blog.

Categories:Uncategorized
  1. PERKINS
    Octubre 17, 2012 a les 11:49 am

    Tinc la vista cansada de llegir tants de comentaris.Pel que fa al cap de setmana anuncien pluja pero si el temps acompanya jo proposo anar fins a bistoltes pujant per can pentinet a veure si trobem cuatre bolets I si plou buscar algún hostal I ja veureu que no falla ningún.
    APA NOIS QUE UN BON VENT ENS APRETI !!!!!

  2. agusti
    Octubre 18, 2012 a les 7:16 pm

    Si es tracta d’ anar a buscar un hostal jo tambe m’apunto.AIXO ES EL QUE EN FA FALTA QUE EL VENT M’APRETI.

  3. Pere
    Octubre 18, 2012 a les 7:28 pm

    Ho m’apunto tant a una cosa com a l’altre.
    A mi pla em farà falta el vent!!

    Sauuuuuttttt!!!!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari